fredag 1 maj 2009

April elvan

Min elva i April:

------------------- Poppen -------------------
David------Traoré---------Igor------Emil
---------Mikkel---------------Chanko-------
----Castro ---------------------Söderström---
----------Nathan --------- Davis -------------



Motivering:
Poppen har inte sett speciellt bra ut men jag såg inte cupmatchen så jag kan inte peta Poppen ännu. Jag skulle dock bli förvånad om inte Rami är med nästa månad. David och Emil är tillbaka i min startelvan. David är med för att det finns inga bättre allternativ just nu. Däremot tycker jag att Emil har gkort det väldigt bra, framför allt i det offensiva spelet. Igor har vart mycket bra medan traktorn vart okej.

På mitten tycker jag att Chanko är självskriven på gamla meriter men jag skulle gärna se att Mikkel bänkas eftersom han endast fördröjer spelet just nu. Castro är nog bättre som släpande anfallare än som ytter men han har skött sig okej på kanten. Söderström har vart okej. Många menar att han inte leverera men jag tycker att han bidrar bra mycket mer i offensiven än vad Mikkel gör. Bajen saknar offensiva spelare som går i djupled för tillfället.

Framåt så hänbger allt på Charlie men jag tycker att Nathan i dom senaste matchern vart mycket nyttig. Två mål (skulle vart 3) på 4 matcher imponerar.

Inga kommentarer: